exact așa arată magazinul ăsta de piese auto, ca o poză făcută în grabă cu telefonul. nu are nici măcar firmă. adevărul e că nici nu ar avea de ce să mai dea banii omul, pentru că mai sunt două magazine de-a dreapta și de-a stânga lui, pe care scrie ”piese auto”.

piese auto

nu știu cum le merge treaba comercianților vecini, dar eu am fost de două ori în magazinul lui – să iau suport pentru număr și lamele pentru ștergătoare. de fiecare dată era plin de clienți. nu trece un minut, că intră cineva să ceară nu știu ce nimic sau chiar o piesă mai scumpă. mi-a zis că îmi dorește să se mai strice câte ceva la mașină, că poate să-mi comande orice pentru modelul ăsta.

vă dați seama că omul nu are blog și nici site, nici măcar o amărâtă de reclamă în ultimul ziar. dar are o înfățișare perfectă de magazin de piese ieftine, al cărui vânzător nu dă doi bani pe cum arată, dar știe să-ți răspundă la întrebări. problema lui e că nu va trece niciodată la nivelul următor, dar e foarte mulțumit cu ce are.

