aș fi vrut să văd un meci cu scântei între Manchester și Inter, dar diavolii au zburdat. cred că ei, Bayern și Barcelona sunt cele mai puternice echipe ale ediției. rezultatele și rezumatele din Champions League, printre alte surse, și aici.

comunistul3

bursele americane sunt pentru a doua zi consecutiv pe plus. rău am ajuns, dacă toată lumea se presupune că sare în sus de bucurie la aflarea veștii. în altă ordine de idei, administrația Obama e așteptată să combată frauda și să facă ordine în asigurări.

până una alta, jurnaliștii americani par să prețuiască mai mult, la capitolul imagine, bicepșii primei doamne decât măsurile guvernului. vezi aici, de unde și citez: ”Let’s face it: The only bracing symbol of American strength right now is the image of Michelle Obama’s sculpted biceps. Her husband urges bold action, but it is Michelle who looks as though she could easily wind up and punch out Rush Limbaugh, Bernie Madoff and all the corporate creeps who ripped off America.”

să răsuflăm ușurați la noi acasă – tovarășul Iliescu a scăpat de sub urmărire penală în cazul mineriadei din 1990. îmi voi aminti toată viața de mineriadele astea, pentru că taică-miu n-a dat pe-acasă vreo trei zile atunci. când a sunat că vine, maică-mea m-a trimis să iau pâine. în graba mea, am căzut de la etajul 3 al blocului, pe casa scării. da, e un miracol că că scriu acest articol domnule Iliescu!

criza își vede de treabă și merge mai departe. noi o întâmpinăm cum putem. Jurnalul Național compilează o analiză stufoasă a bulibășelii mioritice provocate de ideea împrumutului în valoare de nuș-câte miliarde de euro de la FMI și UE. Băse cică ar vrea să-și asigure lui însuși o centură de siguranță prin împrumutul ăsta. din mărunțiș probabil îi va cumpăra cestura de castitate promisă lui Geoană.

Elena Udrea îi face respirație gură la gură lui Dracula, aflăm din gândul. parcul tematic al lui Agaton revine printre proiectele de la Turism. să vezi migrație de vampiri spre eterna și fascinanta după ce-l construim. niște gogomănii mai mari ca tasta enter! am făcut noi drumuri și am renovat orașe vechi, am dat drumul la două-trei parcuri acvatice dotate prin spate cu tot soiul de terenuri de sport și de distracție… acum că avem experiență, hai să facem ditai disneyland-ul autohton.

ei, dar lasă că de-acum n-o să se mai fure pe net, conform acestui proiect inițiat de francezi pentru țările din UE. tare faza cu: ”copiii din UE își închipuie că artiștii sunt remunerați de site-uri și spun că DVD-urile sunt oricum prea scumpe…” vindeți frate online la prețuri mai mici! hop și eu cu ideea genială…

în sfârșit, cireașa de pe tort. se pare că sondajele de la țigara de pe hol din PDL au scos-o pe Elena din cursa pentru locul eligibil pe listele de europarlamentare. Băse a promis că va avea o discuție părintească cu fiică-sa. și eu cred că ar fi cazul… așa, pentru un sfat matur de marinar.

