e soare. asta-i foarte bine, pentru început…

dar vai, ce-mi pică mai întâi sub ochi, pe hotnews… iar Elena Băsescu. vrea drept la replică în urma materialului din Associated Press. imaginea României a fost ”lezată nedrept”. probabil că dacă ar fi fost lezată drept era ok?

A.I.G. a primit de la Guvernul american peste 170 de miliarde de dolari  pentru a face față crizei. nu mai puțin de 165 de milioane se pare că vor fi cheltuiți pe bonusuri – ”about $165 million in bonuses by Sunday to executives in the same business unit that brought the company to the brink of collapse last year”.

dar eu caut niște știri vesele, că doar e duminică și e soare… n-o fi născut nimeni un copil frumos și sănătos? n-o fi scăpat nimeni de la moarte într-un mod cu totul minunat? sau poate și-a scos cineva câinele la plimbare în parc, s-a împiedicat și a căzut cu nasul într-un dogshit. aș vrea ceva drăguț, în ton cu ziua de afară!

Mihaela Rădulescu s-a supărat pe cotidianul Libertatea și pe reporterii lui, pe care îi acuză că au hărțuit-o în noaptea de vineri spre sâmbătă. motiv pentru care a și depus o plângere la secția 26 de Poliție împotriva lor. asta după ce se vorbește de câteva zile de scrisoarea ei deschisă împotriva fostului soț. n-am vrut să-i dau atenție, am trecut-o la capitolul ”mondenitățuri inutile”. e totuși impresionantă, măcar prin afirmația că milionarii din România duc un gen de viață aneantizantă, cu amante și orgii sexuale și financiare… dacă la asta te conduce îmbogățirea, sunt fericit să fiu sărac.

Marko Bela vorbește despre autonomie teritorială în Harghita și Covasna. asta după ce ieri președintele maghiar a făcut o vizită privată în Romania, pe care autoritățile maghiare sunt suspectate de a o fi mediatizat prin metode neortodoxe. a fost anulată autorizația de aterizare a aeronavei președintelui maghiar pe aeroportul din Târgu Mureș (prevăzută inițial pentru duminică), pentru că cererea formulată de Președinția maghiară vorbea despre o vizită în auto-guvernarea Harghita. ”Ambasada Ungariei la Bucureşti a transmis către MAE, la 10 martie, o notă de informare în care se arată că preşedintele Republicii Ungare, Solyom Laszlo, va participa la 15 aprilie „la serbările organizate de autoguvernarea judeţului Harghita şi a celei din Cozmeni”, au declarat sursele NewsIn.

și uite așa știrea mea despre copilul rozaliu bucuros de a fi țâșnit în această lume nu răzbate prin țesătura de intrigi politice și mondene… să mai căutăm nițel.

și uite că stăruința își are oarecare răsplată. n-am găsit copilul mic și rozaliu, dar l-am găsit pe fiul lui Marin Preda, care vorbește despre tatăl său într-un interviu din Jurnalul Național. eu trebuie să îmi mărturisesc din nou incultura și să spun că nu am citit încă Cel mai iubit dintre pământeni. l-am început și l-am lăsat după vreo 60 de pagini, pentru că mi s-a părut plictisitor, iar considerațiile filosofice ale lui Petrini destul de amatoristice. dar asta era acum vreo 4-5 ani și s-ar putea ca mai degrabă abordarea mea să fi fost de amator. în schimb, sunt mare fan Moromeții. Preda e prezentat de fiul său ca un om pasionat, consumat de scrisul său și vestit ipohondru.

să aveți o duminică frumoasă!

