de când m-am apucat să îngrijesc blogul ăsta și învăț despre bloguit, parcă mă destup la minte :P. încercam să înțeleg ce e aia SEO și cum se face, când mi-a picat fisa în legătură cu o ciudățenie care mă preocupa de mai multă vreme. aa, nu mi-a picat fisa cum e cu SEO-ul și nu cred c-o să-mi pice prea curând. voi lăsa așa ceva pe seama programatorilor.

ciudățenia e următoarea. căutând eu diverse nume de domenii în baza de date a rnc, am constatat că multe din ele sunt luate, dar nu au fost încă folosite. altele în schimb conțineau tot felul de bălării, linkuri îngrămădite unele peste altele, conținut incoerent care te trimitea în diverse locuri, unele mai rău famate decât altele.

vezi, mă miram de ce ar face cineva un site pe care să îngrămădească tot gunoiul ăla. dar internetul m-a luminat, am citit și m-am deșteptat. e vorba de backlinking. cu cât sunt mai multe linkuri împrăștiate prin lumea largă care trimit la situl tău, cu atât va fi el mai voinic și mai fățos în paginile motoarelor de căutare.

așa că unii băieți cumpără domenii șucare, unde plasează o ciorbă de conținut sau pur și simplu text haotic cu linkuri către diverse situri. desigur că motoarele de căutare serioase se feresc de așa ceva și reputația unui site se strică dacă backlink-urile lui constau în astfel de bălării.

