am văzut pe blogul lui Manafu inițiativa lui, Lucky 7 (mereu îmi vine să zic lucky number slevin). am trimis și eu o idee înfășată grabnic într-o prezentare de care n-am prea avut timp. nu m-am ales cu lozul cel mare (să-mi prezint proiectul și să stau de vorbă cu oamenii de la Web-Club). dar, la urma urmei, nici nu eram pregătit pentru asta, pentru că sunt prea la început, nici nu am implementat o versiune 1 a ideii.

în orice caz, m-am ales cu o invitație la eveniment de la Manafu, căruia îi mulțumesc inclusiv pe această cale ;). mă duc cu ideea mea fixă și sunt curios cu ce idei vin înapoi. ideea fixă: conținutul e numărul 1. știu că nu prea mi-am ales bine țara și timpurile, dar eu asta apreciez și asta aș da mai departe: conținut relevant, știri și gânduri (analize) de folos.

sunt vremuri în care vând coperta lucioasă sau țâțele, scandalul, rufele spălate în public. m-am înfipt în mentalitatea mea, împotriva curentului. și încep să văd că, de fapt, există un curent mic și firav și în direcția în care mă uit eu.

trăiască decența! trăiască unirea!

