cei 7 pitici selectați de Manafu și-au prezentat ideile la clubul Colocvio (o locație numai bună pentru întâlniri, seminarii etc. și, mi s-a părut mie, chiar pentru petreceri :P). ”juriul” nu s-a comportat întotdeauna ca o Albă-ca-Zăpada indulgentă și drăgăstoasă, ceea ce a fost foarte bine. dacă vrei să verifici cât de mult crezi într-o idee și cât de bine îți stăpânești planul de afaceri, du-te să prezinți în fața a 50-60 de oameni și a 5 ”grei” care nu-ți iartă derapajele.

proiectele prezentate au fost interesante, deși nu toate prezentările au fost la fel de reușite. asta ca să fim sinceri.

Teodor Mincu ne-a făcut curioși să vedem layout-ul site-ului livespot.org, despre care a zis că arată mult mai bine decât 7seri, metropotam sau alți concurenți. într-adevăr, nu e rău. dar dacă vreți un feed-back serios, nu o laudă de complezență, sunt câteva chestii care mă frustrează. bannerul ăsta mare îmi umple ecranul laptopului meu de 13” și mă enervează că de fiecare dată când dau click pe ceva trebuie mai întâi să aflu că vine tiesto să concerteze… mai mult, dacă dau click pe banner, primesc mai jos info despre evenimentul care îmi atrage atenția (se succed mai multe acolo). dar mie tot cu tiesto mi se umple ecranul. s-ar putea să fiu un utilizator destul de tâmp încât să-mi fie lene să dau scroll, sau s-ar putea să mi se pară că nu te gândești suficient de mult la confortul meu pe site. oricum, site-ul se mișcă bine, se încarcă ok, mi se pare că poate crește.

symbolya.com m-a convins, să așteptăm să iasă din private beta ca să-i explorăm cu încredere funcționalitatea. ideea că-ți povestești călătoria în imagini și iconițe, înfigând pe o hartă luată de pe google mici desene personalizate ca să reprezinte principalele puncte de atracție sau activități cu care te-ai distrat în sejur. poți să aduci poze de pe flickr și picassa și să-ți ilustrezi și mai bogat descrierea. n-aș zice că principalul beneficiu al acestui instrument este că te scutește să scrii pagini întregi de text. ok, e și ăsta un mare plus, dar arată foarte bine în sine toată chestia. hărțile sunt lucruri drăguțe și stimulează imaginația, iconițele la fel. aș adăuga posibilitatea de a-mi marca cumva traseul printr-o linie punctată sau ceva asemănător. ca în pirații din Caraibe așa 😉

redesign me e un proiect olandez dezvoltat în România de Andi Chiriță. nu e cu totul gata pentru România, din câte înțeleg, pentru că apar încă pe site bucăți de text în olandeză. mie îmi place ideea, deși consider că numele e nefericit și poate strica toată treaba. eu unul l-aș schimba, dacă nu e prea târziu. mă ofer să fac și branding pe proiect, Andi :D.

cred că alături de symbolya, sportlocal.ro mi-a plăcut cel mai mult. merge exact pe ideea pe care aș paria și eu online – conținut adresat multor utilizatori din longtail, interesați să afle online știri din medii până la cale site-urile de audiență națională, ca gsp.ro, nu penetrează. informații din ligi inferioare, sporturi cu reprezentare media slabă, comunități mici care vor să-și vadă profilul clubului local online, despre astea a vorbit Cristian China-Birta, probabil cel mai relaxat și mai antrenant prezentator al serii. a avut noroc să fie și primul. puține de reproșat – împărțirea cam meschină a paginii, cu coloana din stânga rezervată conținutului principal cam prea îngustă, plus alte câteva chestiuni de layout. site-ul pare destul de uzabil, dar n-am dat mai mult de câteva click-uri. atenție la conținut! cred că pe termen lung această grijă va face diferența.

două vorbe și despre juriu. Orlando Nicoară mi s-a părut cel mai răbdător și mai încurajator pentru participanți. din nefericire a dispărut foarte repede, aș fi vrut să-i strâng mâna și să-i cer un sfat două… Radu Ionescu a răsturnat o sticlă de apă de pe masă. goală. sticla a făcut zgomot. în rest a fost foarte ok :P. Daniel Enache și Călin Fusu au pus întrebările cele mai orientate spre poziționare și monetizare, iar Vlad Stan a fost cel mai glumeț.

felicitări pentru organizare și mulțumiri pentru invitație lui Manafu. mi-a plăcea ca la o selecție viitoare să și prezint ceva. acum îmi e mai clar ce și cum.

