dream1

mă pregătesc s-o șterg până la Slatina pentru o noapte și-o juma de zi. ceea ce înseamnă că n-o să-mi pot scrie obișnuita revistă a presei mâine. mica mea raită pe site-urile de știri în fiecare dimineață chiar a început să-mi placă.

cred că m-am obișnuit deja să fiu foarte selectiv. sunt o groază de lucruri despre care nu merită să citim. abia aștept să încep lucrul serios la b-cafe.ro. un altfel de jurnal, cu altfel de informații, cu altfel de comentarii. o lume mai mică și mai captivantă, niște oameni mai onești și mai interesanți.

deja se apropie week-end-ul. vreau să visez, vreau să mi se pară toate posibile, iar criza economică o simplă provocare. luna asta sper să-mi încasez toate restanțele de anul trecut și să mă pot concentra pe b-cafe.

anul ăsta vreau să câștig un pariu: conținutul de calitate vinde! și poate să-l facă oricine.

week-end plăcut, stimați concitadini!

nu uitați de asta pentru sâmbătă la ora 20.30!!!

