am tot auzit vorbindu-se de moartea lui Ion Dolănescu în ultimele zile. cineva mi se plângea chiar ieri că trecerea lui la cele veșnice a atât de puțin mediatizată. și o compara cu moartea handbalistului Marian Cozma. i-am zis că acolo a fost vorba de o crimă, ceea ce explică freamătul din presă. mi-a răspuns așa: ”da, dar ce a însemnat Dolănescu pentru români și ce a însemnat Cozma?”

nu-mi plac astfel de comparații. în principiu, pare puțin deplasat să încerci să stabilești care mort are dreptul la mai multă atenție. cred că vestea disparției lui Dolănescu dintre vii a străbătut țara de la un capăt la altul în cercul mai avizat al celor care îl ascultau și care îl și regretă. discuția de ieri și mediatizarea înmormântării de astăzi, așa subțire cum a fost ea, m-au împins în schimb la o căutare pe youtube, să înțeleg și eu pe cine regretăm. că nu-mi mai aminteam ce cânta. rezultatele căutărilor mele aici.

