wordpress îmi dă posibilitatea să-mi instalez pe blog un widget în care să apară statusurile pe care le postez pe contul meu de twitter. când am citit că twitter și wordpress se pot pupa, am zis: uau, ce bine, am posibilitatea să urmăresc șirul de statusuri în direct la mine pe blog. și să urmărească și cititorii blogului meu ce fac cei pe care îi urmăresc eu pe twitter.

pic-of-a-question-mark

dar nu e așa. apare doar ce postez eu, nu și ce postează alții. măcar dacă s-ar fi putut ca blogul meu să primească actualizări de status de la mai mulți utilizatori de twitter, nu numai dinspre profilul meu. nu se poate nici asta. dacă încerc să adaug mai mulți utilizatori frumușel cu virgulă, nu mai recunoaște niciunul din profilurile de twitter înșirate. wordpress e nedumerit și îmi spune că un profil care să se numească așa nu există.

mi s-ar părea mult mai interesant să vezi într-un blog pe care îl citești actualizări nu numai despre ce face autorul blogului, ci și despre ce fac oamenii pe care îi urmărește el. parcă asta ar da un aer mai ”comunitar” întregii chestii.

dacă știe cineva cum se poate face așa ceva, îl rog să mă învețe și pe mine. sau nu s-a gândit nimeni până acum la posibilitatea asta și am avut eu ideea genială?

