era o seară frumoasă de primă-vară. Bogdan mi-a pus în mână cartea lui Meerman Scott și mi-a zis: ”citește-o până miercuri!” atunci era cam joi, dacă nu cumva vineri.

am tot vorbit despre cartea asta, găsiți mai multe detalii despre ea pe amazon și pe blogul lui Scott, webinknow. cartea se numește ”the new rules of marketing and pr”.

dogma pe care am extras-o din ea, citind-o eu cu mintea mea, este: conținutul de calitate vinde! dacă ai ceva interesant, frumos, bun, util, plăcut de oferit, lumea te va asculta, te va aprecia și recompensa.

așa că am pariat pe conținut. nu am apucat să ajung la jumătatea cărții, că îmi făcusem deja blog. nu mi-a plăcut niciodată altceva mai mult decât să scriu. am înțeles că un blog îmi oferă ocazia să spun ce gândesc fără să fie nevoie să mă chinui să ajung într-o emisiune de televiziune ca să mă audă cineva.

sunt mai informat ca niciodată. posibilitatea de a fi manipulat nu a dispărut, dar limitele s-au subțiat teribil. dacă îmi spui ceva despre ce vinzi, orice – primul lucru pe care îl fac este să verific. și mă uit pe google, pe bloguri, pe forum-uri.

eu văd un blog ca pe un mic ziar independent. blogăritul are un potențial nemaiîntâlnit. ziarele mai țin de multe ori cu unii sau cu alții. și bloggerii, desigur. dar online, unde oricine poate să posteze un comentariu sau un articol, să fii părtinitor bate repede la ochi. dar dacă vocea ta este autentică, răsplata nu va întârzia să vină.

pariul este că acum ne trezim, că începem să citim lucruri care ne deschid ochii, ne lărgesc perspectiva, că pierdem mai puțină vreme pe site-urile tabloidelor care ne vând baloane de săpun. pariul este că le acordăm mai puțină atenție celor care vorbesc în limbaj de lemn și nu spun nimic.

conținutul de calitate vinde! cine ține acest pariu?

