bună dimineața, PSD! ce-ar fi viața fără micile ei frecușuri? Miron Mitrea aruncă niște înțepături spre colegii de partid Hrebenciuc și Vanghelie, care au dorit neapărat ca Ministerul de Interne să ajungă sub controlul PSD. în felul acesta controlau implicit și DGIPI, fostul 2 și-un sfert. în interviu, Mitrea arată totuși ca lupul moralist, vezi pasajul: ”păi da nu aveam nevoie de jocuri de culise… trebuie să ieșim, Dumnezeule, din acest mod de a face politică în România!”, pe la 01.40.

nu uitați că la noapte dăm ceasurile înainte, ora 3 devine ora 4. asta înseamnă că dormim mai puțin :(.

diseară avem România-Serbia, de la 20.45. eu nu mă uit la prima repriză, pentru că pică în intervalul 20.30 – 21.30, când respect Earth Hour. scot totul din priză și ies în oraș cu iubita mea, să ne plimbăm pe întuneric. ar fi fost drăguț să se organizeze mai multe evenimente prin oraș, în răstimpul ăsta. sau să fie mediatizate mai mult. eu știu doar de un concert unplugged în Piața Constituției.

piturca la antrenament

piturca la antrenament

în ce privește meciul, mi-a plăcut declarația lui Radomir Antic, antrenorul sârbilor: ”Am venit să ne cizelăm jocul pentru CM, nu doar să câștigăm.” Pițurcă cred că nu ar declara așa ceva nici beat. la noi cred că se primesc declarații-tip, de la federație, înainte de meci: ”este o partidă grea, cu un adversar puternic, dar vom da totul pentru victorie…bla bla… avem multe indisponibilități, dar băieții s-au pregătit bine… bla bla bla… este un meci decisiv pentru calificare, nu? i-am rugat să joace de data asta și pentru mine, nu? bla bla… mulțumesc!” nu știu dacă spun într-adevăr ceva deștept aici, dar mi se pare că jocul echipei naționale nu se îmbunătăți până când nu se va îmbunătăți atitudinea. nu e vorba doar de atitudinea jucătorilor, ci mai ales de atitudinea managerială și de PR. când antrenorul apare la conferința de presă cu figura lui apatică, mormăind în barbă declarația, superior-plictisit, îți poți închipui ce atmosferă e în lot. vreau și eu un antrenor care să declare la conferința de presă: îi vom spulbera, nu concepem să nu-i batem pe sârbi cu 6 la 0. știu și cine va da golurile! genul ăsta de atitudine câștigă meciuri.

UDREA - CROAZIERA - DUNARE

udrea la cazane

fraților, mie a început să-mi placă de Elena Udrea. e un ministru care se plimbă, dar nu prin Dubai sau Tenerife, să se documenteze, chipurile, despre cum se afce turism în alte țări. se plimbă pe la Cazanele Dunării, ghidată de ministrul Apărării Mihai Stănișoară. Udrea nu a ratat ocazia de a promite autorităților locale din Mehedinți că va atrage operatori de turism în zonă. foarte bine, să facă!

a doua operație a lui Cristi Minculescu a reușit. lobul de ficat transplantat de la soția lui se dezvoltă. Rodica se simte și ea bine și poate fi externată în vreo două săptămâni. ficatul lui Cristi avea 20 de kg, prin ce chinuri trebuie să fi trecut omul…!

înțeleg de pe siturile de știri că Băsescu e pomenit într-un nou scandal, legat de omul de afaceri Puiu Popoviciu. nu am avut curiozitatea să citesc despre ce este vorba mai exact. m-am săturat, nu mă interesează.

Jurnalul Național are cruzimea să ne aducă aminte că nu suntem o țară de întreprinzători și că economia se face la noi după ureche. reformele sunt pe hârtie, viziunea e în debara. presa internațională cică scrie că FMI a salvat România de la faliment. crudul adevăr e bine surprins în acest articol: împrumutăm bani ca de la cămătari pentru că nu suntem în stare să atragem 9 miliarde de euro, fonduri structurale, prin proiecte.

în această atmosferă plină de pace (doar FMI veghează acum pentru noi), să stingem lumina și să dormim vreo 10-12 ani. poate deschidem ochii în altă lumină…

