in biserica, cu lumina de la 2 blițuri, unul cu soft box

in biserica, cu lumina de la 2 blițuri, unul cu soft box. aproape brut

pentru azi pusesem la cale un mic shooting de grup. pentru grupul de muzică bizantină Sfântul Ioan Rusul. l-am rugat pe Bogdan să facă pozele. era un prilej numai bun să încercăm noul meu aparat, Nikkon D80, luat cu buyback de la Photo Hobby. a fost promoție până pe 31 martie. eram destinați să fim împreună, pentru că am prins exact ultima bucată.

in biserica, aproape brut

in biserica, aproape brut

a trebuit să renunț la body-ul meu SLR, 35 mm, din State, Canon EOS Rebel Ti. am suspinat după el, dar nu l-am putut salva. aveau o promoție să-mi cruț body-ul și să mai dau un milion, dar își terminaseră stocul de vechituri. ce e foarte drăguț la promoția asta e că am primit un abonament pe 6 luni la National Geographic, pe care am uitat să mi-l activez.

la repetiții, as it were

la repetiții, as it were

dar să vă zic de shootingul de grup. am făcut poze în biserica Facultății de Teologie, Sfânta Ecaterina. părintele Tănăsache, om de treabă, a decalat slujba pentru noi. lasă că și băieții au rămas la strană când am terminat și l-au ajutat. Bogdan a fost amuzat de cum au mers lucrurile cu grupul. în spațiul strâmt, era greu să stea toți aranjați încât să li se vadă fețele. se mișcau, nu stăteau locului, se ascundeau în spatele cuiva sau puneau pe altcineva în umbră. noroc că i-a dat prin cap fotografului să le dea băieților o ocupație: cântați! și s-a cântat pe toată durata shooting-ului.

in gradina bisericii sfanta ecaterina

in gradina bisericii sfanta ecaterina

păcat că nu am avut mai mult timp, mai era ceva de lucru la aranjat luminile și personajele. în schimb ne-au ieșit niște portrete foarte reușite afară, în grădina bisericii. deși shootingul individual nu e la fel de greu precum cel de grup, băieții au avut grijă să-l pipereze cu tot felul de glumițe, ceea ce a condus la rezultate precum cel de mai jos.

paul nu se mai poate abtine

paul nu se mai poate abtine

grupul de muzică bizantină Sfântul Ioan Rusul va lansa în aprilie primul cd. sper să avem ceva material să-l ilustrăm :).

