aici pe vremuri, nepoate, erau garaje...

aici pe vremuri, nepoate, erau garaje...

împrejurimile blocului în care locuiesc sunt cam sordide. aveam în spate o fabrică de pile sau ceva de genul ăsta. pile de metal. au pus-o la pământ acum câțiva ani, din fericire. era zgomotoasă și producea un praf negru și subțire pe care îl regăseam pe pervazul geamului de la bucătărie. și pe geam…

in loc de fabrica de pile si garaje, depozit de materiale si muuuulti caini

in loc de fabrica de pile si garaje, depozit de materiale si muuuulti caini

acum că a dispărut fabrica, funcționează pe-acolo un depozit de materiale. au dispărut de asemenea (și mă bucur) garajele de tablă din spatele blocului, garajele masive și ruginite, în care oamenii țineau mașini, biciclete, murături, diverse materiale trebuitoare la casa omului, scule și alte nebunii. din fericire nu creșteau porci sau alte animale în ele, cum îmi spunea Ion că se întâmplă la el la bloc…

sa vezi bataie pe locurile de parcare acum :D

sa vezi bataie pe locurile de parcare acum 😀

lucrurile se mișcă, bre, în țara noastră mândră… la mai mult de 10 ani de când m-am mutat aici, au reușit să pună garajele alea jos și să toarne o parcare în locul lor. acum suntem într-un fel de șantier… așteptăm să și asfalteze. între timp, muncim și noi de zor, muncim la aspectul scării noastre.

verdeata de bucuresti, padure nu alta

verdeata de bucuresti, padure nu alta

muncile de primăvară la bloc înseamnă tunsul gardului viu, curățarea spațiului ”verde” de gunoaiele pe care le aruncă vecini și trecători deopotrivă, plantarea câte unei floricele să mai înveselească cenușiul de sector 5. deocamdată nu am ieșit, cu mic cu mare, cu cazmale la săpat gazonul. ”gazonul”…

in gradina blocului meu, de cum plesnește primăvara, eu ies cu o carte și citesc la soare... ha ha ha

in gradina blocului meu, de cum plesnește primăvara, eu ies cu o carte și citesc la soare... ha ha ha

trebuie să-mi cumpăr o cazma și să trec și eu la treabă. deși locul nu pare să arate pre bine, aveți în vedere că arăta și mai rău. v-am povestit cum i-am surprins pe vecinii mei în plin elan al muncilor de primăvară. n-o arăta prea bine încă, și lucrurile s-or mișca ele prea încet, dar tot se mai mișcă… vă țin eu la curent în legătură cu săpatul 🙂

