am tot zis să-mi păstrez zâmbetul, să nu cedez. m-am ținut tare, mi-am livrat discursul: ”dacă nu mai suporți România, mută-te frate în altă țară!” am strâns din dinți, numai eu știu cât m-am încordat să nu ies pe balcon și să strig: ”vă urăsc!” am îndurat acest chin ani și ani la rând.

Bogdan Taut si cadoul lui de la Ion Barbu

Bogdan Taut si cadoul lui de la Ion Barbu

ajunge! nu mai suport! trăim în țara care se pregătește să-l facă martir pe Gigi Becali? am aflat azi la prânz, la o întâlnire cu Bogdan (la mulți ani!) și Ion, de reținerea acestui personaj. ne întrebam dacă de data asta se va întâmpla ceva, sau avem din nou de-a face cu un potentat care scapă basma curată… Bogdan considera că s-a întâmpla ceva decisiv în România, dacă ar fi trecut prin furcile caudine ale justiției un om afaceri foarte bogat sau un politician influent.

de ce pun poze cu prietenii mei când vorbesc de Gigi Becali? pentru că sunt oameni de 10 ori mai interesanți decât el și ar avea toată lumea de 10 ori mai mult de câștigat dacă ar apărea ei a 10-a parte din cât apare Becali la tv…

Ion Barbu - inca un om mai interesant decat Gigi Becali

Ion Barbu - inca un om mai interesant decat Gigi Becali

prezumpția greșită de la care plecam era că l-au arestat ca la carte și pentru fapte pe care le pot dovedi. nu voiam show și cătușe, voiam dreptate pe cazuri bine documentate. acum îmi vine să fac pariuri gen Mircea Badea, căruia nu-i displace să i se înfigă niște chestii în fund pentru câțiva kilometri de autostradă, că nu se va întâmpla nimic. pentru că e o făcătură, teatru ieftin pentru nesătulii de pâine și circ.

care sunt acuzațiile? Gigi Becali i-a sechestrat ilegal pe cei care i-au furat mașina acum două luni și le-a tras o mamă de bătaie. în paranteză fie spus, Poliția Capitalei are o medie de 50% la recuperat mașini furate în București. ei bine, după două luni de zile de la furt, după ce Becali și-a recuperat singur mașina și a declarat că bodigarzii lui i-au prins singuri pe hoți, s-au găsit să-l rețină pentru sechestrare. cu cătușe, cu 30 de mascați, cu show. ca să scape după câteva zile și să urle la tv cât a fost de martirizat… mi-e silă!

aflat printre susținătorii lui Gigi Becali la Judecătoria sectorului 1, Giovani Becali și-a manifestat din nou aversiunea față de jurnaliști.

”Un cameraman şi un reporter de la TVR au fost agresaţi, joi seară, la Judecătoria Sectorului 1, de către Giovanni Becali şi de susţinătorii finanţatorului Stelei, veniţi să îl sprijine pe omul de afaceri la instanţa care va decide dacă acesta va fi arestat preventiv. Cameramanul a fost lovit cu picioarele şi apucat de haine de către vărul lui Gigi Becali. Motivul conflictului a fost că Giovanni Becali şi ceilalţi susţinători cuipau cu seminţe în cameraman şi au fost rugaţi să înceteze.

dulce Românie, țara mea de dor! țara mea de cercopiteci… vorba poetului. ce să vă mai zic alte știri. au vuit televiziunile și site-urile în jurul șoferului de Maybach și-o vor mai ține așa o vreme. câteva zile măcar, să uităm de scandalul Băsescu/Popoviciu (că e și diversiunea o ipoteză…)

pana si un amarat de copylighter ca mine e mai educativ ca Gigi

vreau s-o spun: a avea un copylighter este mai vital decat a avea un Gigi care să facă circ la tv

a! azi e ziua Jandarmeriei, împlinește 159 de ani. din păcate site-ul oficial al instituției se găsește pietrificat în structura sa web -2.0; nu tu anunț, nu tu un video cu vreo declarații de jandarmi fericiți… m-aș băga la un blog jandarmeresc :D… prin țară se mai sărbătorește, după posibilități.

