update: am uitat să vă spun, comuniștii au câștigat alegerile în Moldova. mai bine ca mine își exprimă mărăciunea Ion T. Morar.

am dat din întâmplare peste filmulețul ăsta aseară târziu. nu știu ce să comentez pe marginea lui. poată să-mi manifest consolarea egoistă că problemele noastre sunt corupția și nesimțirea, dar parcă nu și bătaia la fund.

președintele și premierul Italiei sunt pregătiți să declare stare de urgență națională, după ce 16 oameni au murit într-un cutremur cu magnitudinea de 6,3 grade. dintre cei 16, 5 erau copii. alte 30 de persoane sunt declarate dispărute.

astăzi se judecă recursul la decizia arestării preventive pentru 29 de zile a lui Becali. magistrații au motivat arestarea cam la sentiment:

„Instanta apreciaza ca nu este de conceput intr-o societate democratica, cu reguli de conduita si convietuire clara, chiar daca s-ar proba in mod cert ca victimele – Tinel Nicolae, Constantin Stan si Stefan Margean – sunt autorii furtului autoturismului lui Gigi Becali, sa se recurga la „proceduri judiciare paralele” care nu au nicio legatura cu ordinea si statul de drept, ci intra in sfera ilicitului penal.”

primul comentariu de pe hotnews.ro la știrea asta arată că umorul hâtru al românului nu se dezminte: ”propun arestarea Vitoriei Lipan si a fiului ei, Gheorghita pt 29 de zile, preventiv”. semnat: baltagul. problema noastră s-ar putea să fie că avem prea mult umor, de râdem și când nu trebuie.

padurea Comorova

padurea Comorova

cică avem o pădure la malul mării: Comorova. sau, până ne facem noi bagajele s-o tulim la mare, se poate să fie mai corect: cică am avut. pentru că autoritățile se pregătesc să-i lase pe ”dezvoltataurii imobiliari” s-o dea jos, pe suprafețe destul de mari. ce naiba să faci cu o pădure, când poți să trântești la malul mării o frumusețe de vilă, un parc acvatic, hai și un grătar! cu dezvoltatorii ăștia aș vrea eu să am o discuție care nu poate fi catalogată drept civilizată nici în baie…

Gândul vorbește tot despre Becali. nu face decât să arate că tipii care fac justiție în România sunt ori proști, ori interesați. auzi tu motivație: l-am arestat pentru că e persoană publică și conduita sa este un exemplu de urmat pentru mulți cetățeni. aaa, deci despre puterea exemplului e vorba aici? nu faceți ca Becali, ca să nu ajungeți în arest ca el? mooaaamă, ce bine că nu sunt persoană publică, cine știe ce mi se mai întâmpla! articolul din Gândul prezintă detaliat acțiunile împiedicate ale magistraților și Poliției în cazul furtului de mașini.

pumn

de fapt, am tot încercat să evit întrebarea asta, dar ea trebuie pusă: tu ce-ai fi făcut? dacă o bandă de hoți organizată ți-ar fi furat mașina, ai fi dat năvală peste ei cu bodyguarzii sau nu? e clar că Becali a greșit că nu a anunțat Poliția și a făcut el singur dreptate, dar eu votez clar: fugeam după ei să-mi recuperez mașina. sper să nu mă aresteze și pe mine pentru că acum câțiva ani, când mi-a furat un tip telefonul în tramvai, am alergat după el și mi l-am recuperat. hoțul era mai speriat ca mine, săracul!

Coreea de Nord, insensibilă la tot acest scandal cu Gigi și Zmără și alte personaje, a lansat o rachetă zilele trecute. Obama s-a supărat, Consiliul de Securitate al ONU a fost băgat în ședință, toată lumea era supărată pe impertinența nord-coreenilor. când colo, experții care monitorizează traficul de rachete ne spun: stați chill, coreenii au mari probleme cu controlul. racheta era formată din trei părți: 1, care trebuia să cadă în marea Japoniei și a căzut; 2, care trebuia să cadă în oceanul Pacific – a căzut, dar nu chiar unde se așteptau ei; 3, care trebuia să-și ia zborul în spațiu. ei bine, se pare că ciuciu 3, a căzut și asta pe undeva prin pacific.

ha ha, ia uite cine face un documentar în Afganistan! bravo Vlade, succes!

peste tot numai Becali, m-am plictisit. clanul Becali urlă pe la TV împotriva procurorilor și judecătorilor, faimosul Nicu Gheară ne bate obrazul: nu e frumos, după tot ce a făcut pentru români… e luni dimineață, dar mă ia somnul. punct.

by the way, ați mai auzit ceva de Băsescu și Popoviciu în ultimele 2-3 zile?

