im gonna make a world wide rave someday!

i'm gonna make a world wide rave someday!

în sfârșit, amazon a trimis-o. după aproape o lună de așteptare, de altfel asumată, a ajuns în seara asta. poștașul a îndesat-o chiar în cutia de scrisori, abia am scos-o de-acolo. mi-a fost și frică să n-o rup… viral marketing it is :D!

e vorba de cartea lui David Meerman Scott, omul datorită căruia există acest blog. pentru că m-am hotărât să-l fac și să-l țin în viață după ce am citit The New Rules for Marketing and PR, o carte în care Scott ne învață cum a schimbat online-ul regulile de comunicare și promovare a produselor sau serviciilor (oricare ar fi ele).

ce este un world wide rave? mai bine îl las pe David să vă explice:

”A World Wide Rave is when people around the world are talking about you, your company, and your products. Whether you’re located in San Francisco, Dubai, or Reykjavík, it’s when global communities eagerly link to your stuff on the Web. It’s when online buzz drives buyers to your virtual doorstep. And it’s when tons of fans visit your Web site and your blog because they genuinely want to be there.”

o să creez vreodată un wwr? habar n-am, dar sincer mi-aș dori. țărișoara mea oropsită are nevoie de unul. unul sau una? că nici nu știu cum să traduc rave :P. în orice caz, are nevoie țara mea de o mișcare socială amplă care să strige: ajunge cu prostia, nesimțirea, bătaia de joc, vrem calitate, idei, cinste și bun simț!

abia aștept să o citesc. revin cu un review. viva la revolucion!

