o minunatie de cladire langa parcul Carol

o minunatie de cladire langa parcul Carol

sunt încântat că în București se construiește. probabil că este un lucru bun, construitul. mai multe case, mai multe birouri în care oamenii pot munci și se pot simți bine. ce frumos, nu?

contraste

contraste

în București nu pare să se construiască cu prea mult cap, totuși. clădirea asta proaspăt răsărită aproape de parcul Carol mi-a jignit de câteva ori simțul estetic când am trecut pe lângă ea. astăzi, după un control oftalmologic, cu retina mai sensibilă după picăturile pentru dilatare decât de obicei, n-am mai rezistat. am oprit pe dreapta și am tras-o în poză.

complex rezidential mai putin jignitor estetic

complex rezidential mai putin jignitor estetic

ce e ciudat la ea e că nu pare să se pupe nici cu clădirile vechi din apropierea ei, nici cu complexul rezidențial nou-nouț din dreapta, care nu îmi jignește simțul estetic și pare făcut cu mai mult cap.

construiți, construiți!

