Timur găsește puțin timp să-mi scrie, după ce i-am trimis un mesaj pe facebook în care îi ceream să-mi spună niște impresii de la fața locului.

Salut!

Acum e prima data in 3 zile cand am internet.  Acum am revenit in oficiu. Acasa nu a fost reconectat internetul…. Iar cablul TV se stinge cu periodicitate la orele stirilor… Noroc de telefonul mobil, sunam prienenii in Ucraina si RO ca sa-mi citeasca stirile.

Dar nu la toti a fost asa. Multi in MD au avut acces continuu la informatie.

Centrul Chisinaului e in ruine, cladirile Parlamentului, Presedintiei sunt concentrate cam in acelasi cartier, deci toate au fost devastate.
Peste tot sunt politisti si militari….

SIS-ul (ex-KGB-ul) aresteaza insular tineri. Universitatile asteapta sa inceapa orele, dupa care inchid usile cu cheiile. Liceile fac la fel….

Oricum, cred ca protestele pierd din forta. Comunistii au mai pierdut cateva voturi in favoarea partidelor de opozitie… Opozitia are 4 zile pentru a verifica listele electorale. S-a scris ca erau in liste 180 000 morti (13-14% – care au mers toate pentru rosii). Vedem cum reusesc cu verificarea.

Chestia cu ROmania i-a infuriat pe toti. Mai vedem…

Cam asta e. Iti mai scriu cand voi mai avea timp!

