am crezut că s-a terminat, dar tinerii ăștia se agață de speranța lor. ieri nu s-au mai strâns 30.000 de oameni în piață, s-au strâns 5.000. nu cred că protestele lor vor duce la repetarea alegerilor sau la recunoașterea vreunei fraude. dar lumea știe ce se întâmplă în Moldova. și contează. internetul pune în dificultate autoritățile care numai principii democratice nu aplică în statul pe care îl conduc. oamenii care se încăpățânează să iasă pe stradă și să ia bătaie nu vor uita, nu vom uita nici noi.

deocamdată nu-mi e foarte clar cât de zdrobitoare este victoria comuniștilor. le lipsește un vot pentru a-și impune candidatul la prezidențiale (sistemul lor de vot e diferit). au 60 de locuri în parlament. mă întreb dacă există vreo șansă să nu le dea celelalte partide acel om de care mai au nevoie pentru a forma majoritatea.

vadim face spume la tribuna

vadim face spume la tribuna

realitatea a publicat primul interviu cu Becali din spatele gratiilor. nimic de povestit la nepoți, nici nu mai pun link. maimuțărelile lui Vadim, care l-a trecut pe Becali pe listele candidaților PRM la europarlamentare sunt și ele jenante. dar nu mai mult decât de obicei. ar fi interesant totuși să ajungă Becali parlamentar european. s-ar strica ăia de râs pe-acolo și am cunoaște o dezvoltare spectaculoasă a turismului dinspre Vest.

oh! am auzit de asta azi, era să uit! Voronin pune în cârca autorităților române protestele de la Chișinău. ambasadorul României a fost declarat persona non grata (e primul din istoria UE care pățește așa ceva) și i s-a cerut să părăsească teritoriul moldovenesc în 24 de ore… măsuri de genul ăsta se practică în caz de război. stau așa ca prostul, mă uit la bec și mă-ntreb: oamenii ăștia ce visează noaptea? la liderii cu capetele înfierbântate mă refer… reacția ministrului român de externe, Cristian Diaconescu, aici.

nu mai pot… Moldova ca MOldova, merită prima pagină încă o săptămână. măcar de s-ar întipări bine în mintea noastră ce viață au frații basarabeni, ca să nu-i mai luăm la mișto pentru accentul lor rusesc și să le înțelegem drama. dar Gândul, Cotidianul – aceste quality ale presei românești, îi trag înainte cu cugetările despre mântuire ale lui Becali… mai lăsați-neeeee!

acestea fiind spuse, declar ședința închisă. bună dimineața, lume! azi la fel ca ieri, nebună de legat…

