abia ce-am sărit din pat și viața cu ritmul ei nestăvilit a năvălit peste mine.

bogdan mi-a trimis un link pe facebook, la librăria online cărturești, proaspăt lansată. în sfârșit, se apropie de final cu proiectul ăsta!

blogul Stelei Popa iar nu merge. vezi doar prima pagina, dar nu poți să dai vreun click pe-acolo… și tocmai ce scrisese ieri un articol amplu despre ce s-a mai petrecut prin Moldova în ultima vreme, e care n-a amvut timp să-l citesc…

avem nevoie de logică! a ajuns la 94 de mebrii pe facebook. sper să nu uităm de chestia asta, acum cu Paștile. eu zic că sunt amândouă lucruri sfinte.

ghelir.ro se mișcă foarte bine, de azi noapte până azi m-au atenționat de două ori prin email că nu am validat comanda. gata, am validat-o. produsul de azi chiar e un chilipir…

și trebuie să fug, dar să vezi ce mai năvălește viața astăzi. trebuie să-mi duc mașina în service (mi s-a spart radiatorul și umblu cu unul nou de o săptămână în portbagaj) și să-i schimb și pneurile, că le am tot pe alea de iarnă. plus cumpărături, că vorba bunică-mii: ”numai mâine nu-i poimâine”…

dar vreau neapărat să-mi fac timp să vă arăt ce verișoare frumoase am eu. că am făcut niște mini-shooting-uri, așa de primăvară, când am fost la țară în week-end.

