mă simt ca și cum aș fi comis niscaiva spam. deși am ceva dubii…

să mă explic. vineri urmează să ne întâlnim la liceul Sf. Sava cu profesorul Gabriel Săndoiu să discutăm despre logică. adică despre cum s-a propus scoaterea ei din programa de liceu și cum putem să împiedicăm asta.

pentru acest din urmă scop nobil am încercat să mișc lucrurile online. adică am făcut o cauză pe facebook, am postat câte ceva pe blogul personal și am creat un blog tematic – logicaebuna. lucrurile s-au mișcat, nu știu cât de bine. probabil cea mai remarcabilă realizare este că am strâns aproape 250 de membri ai cauzei pe facebook, în condițiile în care nu e vorba de pâine și circ.

cum e cu spamul? am scris un articol în care anunțam întâlnirea de vineri pe logicaebuna și am trimis trackbacks la mai multe bloguri importante, doar-doar i s-o agăța cuiva privirea de off-topic-ul meu și o contribui la această cruciadă. îmi cer deci scuze pentru lipsa mea de scrupule și vă invit să contribuiți care cum puteți.

logic rules!

