am primit două atenționări, în ultima vreme, din partea mai multor prieteni.

nr. 1: că nu mai scriu pe mapsandstories. cică le plăcea mai mult ce scriam acolo – reflecții filosofico-literare despre viață și micile ei bucurii / tristeți.

nr. 2: că amestec lucrurile aici pe writeman. adică pasiunea pentru scriitură mai personală și mai emoțională nu m-a părăsit, dar am încurcat borcanele.

decizia a venit în urma unui efort matur și responsabil. de gândire, vreau să zic. ea sună așa: pe writeman rămâne să scriu articole mai ”de opinie”, vizând întâmplări politico-sociale din eterna și fascinanta, iar pe maps&stories să reiau publicarea de articole mai filosofico-moralisto-afective sau cum vreți să le ziceți. mai literare, oricum.

ei, de la ”literare” ăsta și până la ideea de a-mi publica pe blog o cărțulie pe care tot visez să o scriu n-a mai fost decât un pas. așa că, în entuziasmul imediat următor ideii, mă angajez să public săptămânal câte un fragment din cărticica asta, poate în felul ăsta capăt și eu ceva constanță în efortul meu. creator, vreau să zic…

în fine, pentru că temele de blogspot și interfața lor de administrare au ajuns să mă deprime și prefer de o mie de ori wordpress-ul ca instrument de blogărit, am hotărât să mă mut. așa că say hello to mapsandstories.wordpress.com :D.

deocamdată o să aduc câteva articole mai șucare de dincolo, de pe blogspot, după care ne apucăm de publicat cărțulia. să vedem ce-o ieși, deja simt că m-a luat valul. scriu pe 4 bloguri și nici unul nu produce bani :D. dar parcă despre bani e vorba…

