neața, lună Mai!

sindicatele profesorilor se întâlnesc astăzi cu miniștrii Educației și Finanțelor, cele mai simpatice și mai iubite personaje din tot Guvernul. ele (personajele) trebuie să răspundă la întrebarea: pe lângă faptul că nu majorează salariile cu 5%, așa cum au promis în campanie, cum au de gând să plătească lefurile integral, dintr-un buget cu 20% redus, fără să facă disponibilizări de personal? și să vă spun eu cine le vine de hac miniștrilor la întrebarea asta – logica, cu al ei principiu al non-contradicției, pe care doamna ministru Andronescu vrea să o scoată din programa de liceu.

nici jurnaliștii nu o duc  mai bine. concedieri masive și, în general, cam fără explicații, asta e povestea pe care o spune, cu un aer trist, Cotidianul. cei care nu mai au loc prin redacții se fac freelanceri și încearcă să trăiască din bloguri. ia uite, și mie care mi-a dat prin cap să-mi fac blog fără să fi făcut înainte parte din nici o redacție :D. n-are mama un băiat deștept!?!

ne așteaptă o vară toridă și secetoasă, ne spune realitatea.net într-un articol cam confuz. ba sunt precipitații în limite normale, ba nu sunt. da’ sistemul de irigații, cât e sistemul de irigații doamnă, cât e sistemul de irigații?!?!

Octavian Bellu. Respect!

Octavian Bellu. Respect!

”Această poziţionare nu îmi face egoul să se dilate şi nici nu mă face mai vanitos sau mai trufaş. Consider că această menţionare sau această menţiune mă onorează. Menţiune este cel mai bun cuvânt, pentru că premiile I, II şi III se dau sportivilor, antrenorii primesc menţiuni, aşa cum se întâmpla şi la şcoală.”

Octavian Bellu primește recunoașterea internațională pe care o merită. pentru performanțele sale, este inclus în The International Gymnastics Hall of Fame, proiect despre care ar fi fost frumos să ni se explice cine l-a inițiat și cine îl organizează. reporterii de la Jurnalul Național au considerat însă că sună suficient de bine ca să nu mai dea vreo explicație. abia la sfârșitul articolului aflăm că în Hall of Fame nu intră oricine și că federațiile naționale fac propuneri pentru două categorii de nominalizări: activitate sportivă și influențarea gimnasticii.

Dragoș Bucur și Alexandru Potocean filmează alături de Colin Farrell și Ed Harris la The Way Back, filmul prin care revine în cinematografe și Peter Weir (regizor al ”Dead Poets Society”, ”Truman Show”, ”Master and Commander”). filmări în toată lumea, de la Siberia la Maroc. trebuie să fie o aventură frumoasă…

domle, ce ți-e și cu ziariștii ăștia (despre care auzeam mai devreme că sunt dați afară de prin redacții). Teodor Paleologu a găsit și el un cuvânt pe care să-l exploateze filosofic: pleașcă. a făcut-o într-o conferință la ICR, unde a vorbit și despre Băsescu și cum sintetizează el imaginea omului politic potrivită României acestui moment. ei, un domn ziarist de la Gândul a redat în acest articol niște crâmpeie la întâmplare din conferința respectivă. un exemplu de rupere din context:

În comparaţie cu actualul şef al statului, până şi marile figuri ale istoriei româneşti pălesc, în opinia ministrului: „Eu nu cred că dacă Ionel Brătianu ar apărea acuma, ar câştiga alegerile cu Băsescu.“

ei bine, domnul ministru s-a enervat și l-a făcut cretin și mincinos pe autorul articolului. sau așa ar trebui să credem, dacă ne luăm după titlul din Gândul, în acărui redacție lucrează ziariști solidari. numai că Paleologu nu a spus chiar: ”este un cretin și un mincinos”, a spus cam așa:

Paleologu : – Ziaristul ăla e ori cretin, ori rău intenţionat, pentru că dintr-o conferinţă de două ore nu a luat decât un pasaj de 30 de secunde, despre Brătianu. Şi mai e şi mincinos, fiindcă nu a scris ce am spus eu, mi-a pus în gură o afirmaţie pe care n-am făcut-o.

Gândul: – Nu ştiu dacă a inventat colegul meu ceva sau nu, dar şi dacă ar fi cum spuneţi, „ziarist cretin şi mincinos” nu credeţi că e cam mult?

Paleologu: – Dar, după dumneavostră, ce e, cum calificaţi pe cineva care a scris exact pe dos decât am spus eu?

nu știu ce să zic, eu parcă aș ține cu ministrul (și știți că nu sunt vreun fan.)

multă sănătate!

