prima pagină nu este încă gata, așa cum o vrem noi.

galeria foto mai dă rateuri uneori, ne trebuie un alt plugin.

categoriile din meniul de sus nu stau încă în ordinea în care trebuie.

nu am terminat de lucrat la infrastructura pentru share (cum ar fi sa trimiti articolul pe facebook, pe email sau alte lucruri de felul ăsta).

tema de wordpress face unele figuri neașteptate, cu care învățăm să ne descurcăm.

cel mai rău dintre toate, b-cafe nu are încă o identitate vizuală. doar una provizorie.

și totuși, pariul este pe conținut. dacă nu mai am răbdare și anunț cu surle și trâmbițe: am pus online primul meu proiect web! asta nu e pentru că nu respect cititorii și fac treaba de mântuială. avem pe șine un site la un nivel destul de amatoristic, în ce privește uzabilitatea și design-ul. încă lucrăm, este versiunea 1.0. ar trebui să stea în private testing, poate încă vreo lună.

dar pariul este pe conținut. design, uzabilitate, strălucire etc. – acestea sunt secundare. conținutul trebuie să fie de calitate! – asta scrie pe steagul meu.

prin urmare, poftiți serviți, și fiți rogu-vă îngăduitori, pentru că e tânăr, e crud:

www.b-cafe.ro

