dar sunt rupt de oboseală. au fost două zile foarte intense. după care m-am ales cu material care îmi dă de muncă pentru încă două. sau chiar mai multe…:D

desigur, voi povesti mai pe larg ”mâine”, dar iată temele esențiale:

1. am terminat producția primului disc al Grupului Sfântul Ioan Rusul și s-a nimerit așa de bine că am putut să-l lansam chiar de ziua sfântului (pe 27 Mai se prăznuiește).

2. am fost la conferința TEDx (cu x de la București) organizată de Hydra Society, prin Rucsandra Pop și Alina Floroi (cu care, desigur, puteți citi sau asculta un interviu aici). le-a ieșit o super treabă! după calitatea discursurilor și a organizării, puteau foarte bine cei de la TED să le lase să facă direct la Polivalentă, cum bine zicea Gică.

gata, somn, avem multe de povestit, multe de făcut, multe de visat. dar toate la timpul lor.

și un Bogdan de felicitat, pentru succesul lansării Cărtureștiului online. Go bodipod! a, că era să uit, când o să fac link și din numele tău? 😛

