lui Costel i-am luat un interviu acum vreo săptămână-două, dar nu am avut timp să-l prelucrez, nici Ștefania să-l transcrie. astăzi am stat puțin de el. am reușit să îl împart în 7 bucăți, după subiectele despre care am discutat – adică copilăria lui specială din Constanța, printre machidoni și turci, barbugii și bișnițari, anii de studiu și intrarea în viața publică – despre care e vorba în prima parte; tragedia bunurilor publice, votul verde, problemele Deltei, proiectele de viitor plus rolul de tată – toate acestea asumate de Costel, în a doua parte.

Director ocupat :D

Director ocupat 😀

Costel e mulțumit că intrarea lui în viața publică s-a produs nu pe ușa unui partid, ci pe a unei organizații non-profit, din societatea civilă: Pro Democrația. la Pro Democrația Costel Popa a fost director adjunct și ulterior chiar director. în 2004 a trăit cel mai interesant an în cadrul asociației, pentru că s-au ocupat de monitorizarea presei și a alegerilor într-o perioadă în care, spune el, guvernul Năstase puena o presiune formidabilă pe media și opoziție.

ce am publicat acum este numai prima parte a interviului, în format audio. în a doua, Costel Popa vorbește despre problemele Deltei Dunării și despre proiectul, inițiat de Salvați Delta, de monitorizare a votului pe probleme de mediu dat de parlamentarii aleși (Votul verde). sper ca în două zile să fie și partea a II-a sus, cel puțin în format audio. mai întâi vom transcrie prima parte, pentru că se aude destul de prost 😦 – nu am învățat încă să folosesc cum trebuie microfonul, iar în biroul auster al lui Costel era un ecou destul de puternic. și offf, cum să-mi obișnuiesc intervievații să vorbească mai tare!?!

update: am publicat prima parte a interviului și sub formă de text.

