din când în când, mă mai uit pe topul zelist să văd cum stă blogul. writeman pendulează undeva între locurile 3 și 6. 3 și 6 mii, desigur :D. din 32.000 și ceva. hai, că nu-i chiar rău. cel mai sus am fost pe 708, când cu plimbarea pe bicicletă a lui Cabral.

ei bine, mai devreme mă uitam la clasamentul ăsta și am dat click pe ”informații despre blog”, unde poți vedea, printre altele, ce scor ai și cine are linkuri către tine. aici vine surpriza: www.logicaebuna.wordpress.com are un scor de 4 ori mai bun decât writeman și se găsește pe locul 431.

lăsând la o parte writeman pentru moment, m-am bucurat foarte tare pentru coana logică. din două motive. primul este că, dată fiind clasarea onorabilă, lumea trebuie să fi citit, băgat la cap și, mai ales, promovat blogul. sunt 32 de bloguri care au linkuri către logicaebuna – fie că au pus bannerul cel sângeros, fie că au scris ceva text despre decizia absurdă a Ministerului de a scoate logica din licee și au trimis și la blog pentru o informare mai detaliată.

al doilea motiv din care mă bucur este că ultima oară am fost dezamăgit, iar acum îmi fac din nou speranțe. ultima oară adică pe 21 mai, când am avut miting. l-am anunțat pe facebook, pe blog – n-au apărut decât vreo 15 oameni care aflaseră de protest din sursele astea, restul au fost liceeni strânși de Săndoiu prin CEX. liceenii ne-au dat rușine, ca să zic așa. deci eram dezamăgit de participarea maselor la acțiunile civice. acum s-a reaprins scânteia speranței, mai ales că pe facebook cauza ”avem nevoie de logica” a ajuns la 930 de membri.

în altă ordine de idei și revenind la writeman, mi se confirmă într-un chip surprinzător ceva ce îi spuneam ieri lui bodipod: eu prin mine însumi nu sunt un tip prea interesant sau prea spectaculos. pe mine mă vor citi cei câțiva prieteni care sunt obișnuiți cu micile mele manii, cu felul meu strâmb și greoi de a vedea lumea. în schimb, eu sunt bun să-i pun în valoare pe alții, sunt bun de gazdă. așa cu logicaebuna – nu e mesajul meu acolo, e mesajul unor oameni care vor să gândească singuri, cu mintea lor. așa și cu b-cafe – nu e blogul meu, e blogul oamenilor care au ceva interesant de spus în țara asta.

gata, m-am lăudat destul, acum la treabă, că am de montat interviul cu Mihai Barbu. stay tuned!

