am găsit la Petreanu o vorbă despre această anchetă a celor de la Hotnews. toată lumea știa că PDL face tot posibilul să o urce în căruța Parlamentului European și pe prințeza Elena Băsescu, ca independent. nimeni de la partid nu știa însă nimic, oficial. disciplina de fier le închidea la toți gura.

ei bine, Hotnews a sunat la filialele din 8 județe ale partidului și a cerut listele cu votanții EBa asigurați de PDL. responsabilii de la 5 din 8 filiale județene s-au executat și au explicat că sunt perfect pregătiți.

pe blogul lui Petreanu s-a iscat o discuție despre emigrare: mai e rost să ne mai ierdem vremea într-o țară care își zice democratică, dar în care se petrec toate lucrurile astea? eu voi mai fi multă vreme pe-aici. vom mai vorbi noi despre asta…

citiți toată ancheta pe Hotnews. iată un fragment:

”Vineri dimineata am sunat opt filiale PDL din tara in numele organizatiei centrale pentru a verifica modul in care gestioneaza votul pentru EBA. Acesta a fost textul standard: “Sunt Adrian Popan, raportor la organizatia centrala a partidului. V-am sunat pentru a face o inspectie prin sondaj a modului in care s-au pregatit filialele locale pentru votul de duminica. As dori sa imi prezentati listele cu sustinatorii partidului care vor vota duminica cu Elena Basescu”.
Din cele opt filiale sunate, cinci au raportat informatiile in cele mai mici detalii. Trei filiale – Constanta, Sfantu Gheorge si Oradea – n-au furizat date fie pentru ca nu le aveau pregatite, fie au devenit circumspecti. HotNews.ro a sunat filialele pe numerele afisate pe site-ul PDL. Informatiile despre militantii care vor vota EBA au fost furnizate de diversi responsabili cu organizarea alegerilor.

  • Ploiesti. La filiala locala listele sunt pregatite cu numere de telefon cu tot. Obtinem informatii detaliate despre 3 liste cu cate 20 de alegatori pregatiti pentru Elena Basescu de la trei sectii de votare. Ni se comunica cele 20 de nume cu numere de mobil cu tot. Nicoleta Gheorghe este unul dintre responsabili cu listele. Ne explica si care va fi procedura pentru ziua alegerilor pentru ca voturile sa ajunga la Elena Basescu. “Persoanele pe care le am eu in grija, o parte care asta vor si asta isi doresc, se duc pana in ora cinci si voteaza pentru ea. Altii sunt de rezerva, care in functie de raspuns stiu ce au de facut, ori e laie ori balaie. La ora cinci-sase primesc raspuns si stiu daca se duc pentru EBA sau la partid. Asta face toata lumea”, spune Nicoleta Gheorghe.

Pentru ca listele pot fi scose din burta, verificam si daca numele si numerele de telefon chiar exista si persoanele in cauza au fost instruite sa voteze cu EBA. Luam aleatoriu si ajungem la domnul B. G (tel xxx.xxx.214). “Da, stiu ce am de facut. Duminica mai primim ultimele instructiuni”, spune B. G. Cand este intrebat de votul pentru Elena Basescu, confima.Da, asa este, dar nu e bine sa vorbim asta pe telefon. Ni s-a zis sa vorbim mai putin asta pe telefon”, spune B.G. Din lista cu 20 de nume cu numere de telefon, mai incercam un numar si un nume. “Eu nu sunt in biroul electoral. A!!! Pentru duminca, stiu de la viceprimarul Gheorghe Marian Olar ca eu si sotul meu o sa votam cu EBA. Trebuie sa votez eu si si alte persoane din familie”,  spune M. F., una din zecile de persoane de pe listele electorale speciale ale PDL.(tel xxx.xxx.990)”

update: desigur, nici cu PSD nu mi-e rușine. două florărese, pe stradă:

– Te duci fă la vot?

– Ei, mă duc…

– Du-te fă, că-ți dau ăștia de la PSD cinci sute de mii…

