când ți se mărită foste colege de bursă prin State și te pui pe tren și te duci la nuntă și iar te pui pe tren și faci cale-ntoarsă, mai lași puțin blogul din brațe.

dar, chiar și așa, am muncit. încât interviul cu Noni Molete, omul care face efecte speciale și decoruri pentru spoturi publicitare, precum și patină de film, este acum gata montat și aproape gata transcris.

cât despre interviul cu Ștefan Peca, să-i zicem și lui ”dramaturgul”, se aude foarte bine. eram îngrijorat, pentru că a fost luat în aer liber, la doi pași de bulevardul Magheru, plus că șuierau niște plopi în apropiere de ziceai că s-au făcut deodată arbitri toți. dar e ok, se aude bine și va fi și el sus până la sfârșitul săptămânii.

am rămas dator cu niște fotografii și o dare de seamă despre ce s-a întâmplat vineri la mitingul pro-logică. s-a întâmplat că nu au venit elevi așa mulți, cum miza profesorul Săndoiu, pentru că au fost prea ocupați cu festivitățile. mi s-a părut, în schimb, că a fost mai multă lume care aflase de miting de pe blog sau de pe facebook decât data trecută. ceea ce m-a bucurat.

altfel a fost frumos. Săndoiu a mai citit o dată memoriul, a dat cuvântul și altora din cei prezenți, care au fost la înălțimea momentului. adică au vorbit scurt și la obiect, fără să se îndrăgostească prea tare de portavoce. a fost chemat în Minister, la negocieri, un grup mai consistent decât data trecută. eu n-am  mai făcut parte din delegație, așa că trebuie să mă informez ca să vă spun cum stă situația pe frontul logic. dar imediat ce m-am informat, v-am și spus!

pe logicaebuna, cu tot cu fotografii.

