de ieri seară m-au lăsat fără curent electric. vine din când în când, dar nu la tensiunea la care ar trebui, aşa că modemul nu funcţionează. mi-am luat catrafusele şi m-am mutat la Ştefania, unde am reuşit să punem sus prima parte a interviului cu Peca, înregistrarea audio.

mă gândeam aseară, când m-a apucat meditaţia pe întuneric, că Petreanu a scris pe blogul său că s-a plictisit groaznic fără curent. acum suntem victime ale aceluiaşi sistem. dar eu nu m-am plictisit. mi s-a părut chiar relaxant – blocul era tăcut şi întunecat, gândurile se auzeau mai bine.

cred că nu face să ne batem cu pumnii în piept pentru culmile pe care ne-a dus civilizaţia, dacă nu suntem nimic prin noi înşine, fără electricitate, fără internet, televiziune, celulare etc. ceea ce nu înseamnă că trebuie să rămânem pasivi când Electrica ne mai trage câte o baie din asta forţată de întuneric meditativ, ca pe vremea lui nea Nicu.

