ploaia a cam stricat socotelile la noaptea institutelor culturale. chiar și așa, în ICR era plin. lumea știa de concertul lui Harry Tavitian.

până una alta, concertau niște nemți, înauntru. unde era prea cald și înăbușitor, așa că am ieșit în curte. tocmai la timp să aflăm că Harry va cânta totuși afară. lui Geo i-a picat fața, după cum se poate vedea în ilustrația de mai jos, când un tânăr domn a venit la noi și a ținut să ne declare că femeile noastre miros demențial.

vis-a-vis de ICR, la Institutul Italian, se proiecta un film. o comedie. noi am preferat o plimbare pe jos până la Institutul Polonez, la recomandarea domnului cu mirosul atât de fin. acolo ne așteptau porții cu varză călită cu stafide, caramele poloneze și suc românesc. plus un film polonez care părea destul de interesant, ceva cu ”sex”, cu doi tipi care se trezesc din criogenie într-un viitor în care bărbații au fost complet exterminați de femei. am aflat și cum se pronunță numele lui Henryk Sienkiewicz și al câtorva din personajele sale din Potopul.

ne-am întors la ICR și am tras niște poze cu urechea lipită de boxa în care Harry Tavitian și restul orchestrei pompau sunete.

dornici să completăm puzzle-ul, am tăiat-o la Institutul Francez, unde am găsit mâncăruri franțuzești la prețuri piperate, baloane și, hmmm… salsa. și pe Andrei.

am mai dat o fugă până la Centrul Ceh, unde aveau proiecții de filme, bere Pilsner Urquell și o expoziție grafică. acolo Geo și Andra ne-au povestit cum a fost luna de miere în Dubai și Mauritius. În Mauritius mai frumos ca în Dubai.

ora 3, așa că hai acasă. la cât mai multe nopți albe!

