mai am vreo 44 de ore până plec la mare.

43 și 59 de minute.

mă tot gândesc ce să mai scriu…

43 și 57 de minute.

ia să mai scriu eu: ”MĂ DUC LA MARE!”

MĂ DUC LA MARE!

ce, n-ai mai fost?

ba da, dar nu-nțelegi! mă duc IAR!

43 și 55 de minute.

îmi place marea. mi-e dor de mare. la Constanța, spunea Costel în interviu, marea este centul orașului. marea este frumoasă, marea este albastră, marea este sărată, marea are pești… eu mă duc la mare. noi mergem la mare. marea are valuri. eu fac baie în mare. noi înotăm în mare. ce mare este marea! mă plimb pe malul mării. marea este tânără.  mare, mare, mareeeeeeee…!!!

43 și 51 de minute.

ne auzim peste vreo săptămână! b-cafe intră și el în vacanță. și sper ca la întoarcere să venim în sfârșit cu material video și să ne apucăm de versiunea a 2-a, cu alt homepage…

dar lasă asta! mergem la mare, Marea Neagră.

43 de ore și 48 de minute…

