am auzit azi la radio o știre cutremurătoare: Primăria Generală vrea să se implice în ridicarea mașinilor parcate ilegal în București. știți de ce e cutremurătoare? din 2 motive.

1. se gândește Primăria să se implice în ceva. asta e periculos. întotdeauna e periculos când se urnește așa o mașinărie greoaie și amorțită.

2. în București trebuie că sunt de câteva ori mai puține locuri de parcare decât o cere bunul simț.

așadar, doamna Primărie, vă anunț că sună bine și frumos: ”îi vom pedepsi pe toți acei nesimțiți care blochează trotuarele și parchează unde vrea  mușchii lor”, dar în același timp sună tragic. pentru că nu avem unde să parcăm!

gata, am terminat cu doamna Primărie. puteți să mergeți doamnă, vedeți-vă de treabă. eu mai rămân la o vorbă cu prietenii mei…

să vă spun atât. că veneam azi cu Ion spre casă și ne miram de două lucruri. primul e cum au reușit băieții de la Kauflandul din Sebastian să pună, tot cu ajutorul unei Primăriei (cred că a celei generale, nea Oprescule, că circulă mijloace de transport în comun p-acolea) – cum au reușit, zic, să pună stâlpișori în mijlocul drumului chiar în dreptul parcării Kaufland, astfel încât nu mai poți vira la stânga pe strada ta, ci trebuie să ocolești stâlpișorii cu pricina, să întorci pe interzis și pe urma să faci dreapta pe strada cu pricina.

și a doua chestie: de unde frate atâtea mașini? gem străduțele lăturalnice de mașini, gem și șoselele. are mașină fiecare membru al familiei? au atâția bani românii? unde e criza?

nea Oprescule, scuze că te-am neglijat, poate te-ai lăsat înșelat de întrebarea din titlu. adevărul e că nu prea am ce discuta cu matale…

