1. mâine plec în Israel. o să văd Ierusalimul. donum parentium. sărumâna. la revedere blog pentru o săptămână. la revedere b-cafe.

2. am primit (tot de ziua mea) un obiectiv de 50mm. donum amantis. perfect pentru portrete, perfect pentru fotografiile de la inteviuri, nu întotdeauna realizate în cele mai luminoase locuri.

3. am primit de George și Andra un trepied. de vreo 5 ani mă tot ameninț că-mi cumpăr unul. mă rog, să fie primit :D.

4. în sfârșit, dar nu în ultimul rând, pentru sportivul din mine, o rachetă de tenis de la Bogdan și Adina. am impresia că sunt un talent nativ. la a doua prezență pe terenul de tenis, am început să returnez mingiile peste fileu :D.

punctele 3 și 4, dona amicorum. plus, de la Sebi și Adina – o carte a lui Karim Rashid, care mă învață cum să mă reinventez. am învățat deja că trebuie să fac sex cu cât mai multe femei, pe cât posibil în spații publice. de bărbați Karim nu zice nimic…

ieri mă trezesc și cu vecinul meu Laurențiu la ușă, că mă pune să aleg între două trepiede, că mie îmi trebuie, lui nu. asta după ce i-am luat interviu unui tip fenomenal, pe care el mi l-a recomandat. George Constantin – nu spun mai mult deocamdată.

dar nu e vorba doar de darurile astea. simt că e luna mea, că am energie să fac lucrurile să se întâmple, că oamenii mă iubesc și eu aș vrea să răsplătesc cumva dragostea asta a lor, să dau înapoi. ăsta e cel mai bun lucru care mi se întâmplă – să simt că pot să fac.

m-am gândit foarte mult la B-Cafe, am plănuit următoarele mișcări, am rafinat conceptul. și învăț să am răbdare. nu mă grăbesc să scriu ceva la repezeală și să pun pe facebook sau pe blog. las să se coacă. las să se dezvolte. și vreau să crească apoi nestăvilit, ca aluatul, darul meu înapoi. revoluția mea de cafenea.

I hereby promise to make you a gift: a revolution!

