nu știu ce a fost în mintea mea la începutul zilei, când m-am trezit că urmăresc ”dezbaterea” halucinantă despre presupusul incident cu lovirea copilului. am urmărit-o toată ziua (27 Noiembrie) și senzația mea este că m-am trezit bou și mă duc la culcare vacă. oricum, a fost o zi în care n-am auzit un cuvânt despre Geoană. azi Geoană nu a existat, a existat doar un Băsescu care a acaparat atenția opiniei publice.

în orice caz, așa m-am săturat de imaginile astea și de dezbaterile sterile pe tema lor că bag o guilty pleasure pentru de-stresare. și pe urmă bag somn. 🙂

a! mai e ceva! vreau să le mulțumesc public domnilor Groparu și Ioan T. Morar (în ordine alfabetică și cronologică) pentru că mi-au promovat pe blogurile lor proiectul (b-cafe). cu ajutorul lor site-ul a ajuns ieri și azi, cumulat, la aproape 3000 de vizitatori. asta îmi dă mare încredere că ideile mele nu sunt de tot tâmpite și că b-cafe poate crește. oricum, nu vă rezumați la Groparu și Ioan T. Morar, mai sunt și alți oameni vrednici pe-acolo :).

