de 1 Decembrie nu vreau să bat câmpii cu discursuri patriotarde, nici să ridic iar problema identității naționale și să discut despre ce a fost mai întâi – oul sau găina / sentimentul național sau țara în care ești fericit să trăiești…

prefer să vă aduc aminte de un român despre care am tot vorbit. de Mihai Barbu, care a fost cu motocicleta în Mongolia și s-a întors; și în tot timpul ăsta i-a fost dor de țară. pun numai niște fotografii de la întâlnirea la care ne-a chemat, acum vreo săptămână și ceva, pe noi kilometricii, să ne dea pietre de pe drum și bancnote mongolești. piatra mea a fost într-adevăr o scoică

update: Mihai e invitat maine la hotnews.ro, sa discute online cu cititorii.

pietrele kilometricilor

Mihai

iar Mihai

”piatra” mea, in care mi-am gasit scoica si bancnota... munca lui Ion, care a făcut designul si Mihai, care a pierdut o noapte sa impacheteze

jurnal de bord

pagina din manuscris 🙂

