am primit un email de la amazon.com. mi se recomanda o carte a lui Steve Garfield – Get Seen. o carte despre video-blogging. de ce mi se recomanda cartea asta? pentru că am cumpărat de pe amazon World Wide Rave, a lui Meerman Scott, iar Scott i-a scris prefața acestui tip Garfield.

plimbându-mă prin site-ul lui Steve am dat de blip.tv. păi, încă n-am apucat să sap foarte adânc, dar pare să aibă foarte multe de oferit. este un fel de youtube mai de nișă, specializat în show-uri independente. poți să faci un show (o serie de episoade) și să le postezi pe blip.tv. gratis. sunt tot felul de instrumente care îți fac viața ușoră. și tot felul de instrumente care te ajută să urmărești câți oameni vizionează episoadele tale, de unde sunt, cât au răbdare să se uite etc. blip.tv îți oferă posibilitatea de câștiga din reclame pe care le atașează automat la filmele tale.

am făcut un test – am încărcat un filmuleț produs cu ocazia ultimului interviu b-cafe, cu Dragoș Dumitru, unul din asociații care dețin cafeneaua Aromaroma și site-urile narghilele.ro și narghilea.ro. și îi dau un embed aici, să vedem cum arată pe blog.cine știe, mă gândesc să fac un serial video aici pe writeman… găsiți tot interviul cu Dragoș (cât am publicat până acum din el) pe b-cafe.

[blip.tv ?posts_id=3045355&dest=-1]

