de ani buni, în fiecare duminică iau masa în familie. pe la 13-14 mâncăm. pe urmă, vreo oră e pentru siestă. cam după 16 însă, eu simt nevoia să ies undeva în oraș, într-o cafenea liniștită, la o discuție cu prietenii.

și de-aia am zis: ce-ar fi să și fac asta? mai ales că tot îmi scormoneam mintea cum să-i întâlnesc pe cititorii B-Cafe-ului cu oamenii pe care i-am intervievat, pe viu. că poate sunt curioși să-i cunoască și în carne și oase. și poate eu reușesc să le mijlocesc întâlnirea asta.

așa că: Duminică, 10 Ianuarie, la ora 16, în cafeneaua Switch de pe Smârdan nr. 41, vă aștept, băutori de cafea sau nu, la prima întâlnire B-Cafe off-line (în traducere: în carne și oase).

invitați speciali sunt actorul Vasile Muraru și jurnalistul George Stanca. am hotărât să procedăm cronologic. prima intervievată a fost Adina Bereș, care însă este plecată din țară. dl. Vasile Muraru nu a putut da o confirmare fermă, dar a promis să ajungă. următorul pe listă, dl. George Stanca, a confrmat participarea.

prin urmare, meniul B-Cafe de duminică:

– întrebări / discuții pentru și cu George Stanca și (probabil) Vasile Muraru

– povestea cafelei (pentru cine este interesat) – adică unde a apărut ea și cum am ajuns să o bem așa cum o facem astăzi

– împrietenire pe bază de zâmbet

– SURPRIZĂ (pe care mă grăbesc să o deconspir): în premieră, o privire pe furiș la noul site, a cărui platformă va fi gata până la ora întâlnirii (am I right, Z?) și care, sper eu, va fi și fully online până la sfârșitul lunii

– muuuuuuuultă voie bună.

vă aștept!

(dacă nu vă prindeți care unde suntem, întrebați de întâlnirea B-Cafe la bar).

notă: trăind vremuri de criză, consumația se achită individual (mi-e rușine că scriu asta, dar mai bine să fie clar de-acasă decât să afli la fața locului, după ce ai venit cu așteptări diferite).

