George Stanca

George Stanca

la mine în cameră miroase a cafea. asta de două zile, de când am umplut cutia cu surprize B-Cafe. am umplut-o cu boabe de cafea, cam până la jumătate. și printre boabele de cafea am strecurat niște răvașe, pe care răvașe am scris câteva scurte ziceri de-ale domnului George Stanca.

un răvaș

și fiecare participant la întâlnirea B-Cafe, cea mai faină primă întâlnire B-Cafe pe care am făcut-o vreodată, a extras din cutia cu cafea un răvaș. l-a citit cu voce tare, după care dl. Stanca a comentat și a mai adăugat ceva sare și piper la respectivul conținut, de a ieșit în final o discuție numai cu râsete și voie bună.

un rapidist și un... Chinez

un rapidist și un... Chinez

așa că iată-ne, pe câțiva dintre noi, simțindu-ne foarte bine împreună. atât de bine încât unii au început să scormonească prin cutie și să ronțăie boabe de cafea, ceea ce data viitoare nu vă mai las să faceți, că nu prea e igienic.

Grand Master Z (bază!)

ne vedem peste două săptămâni, cu un nou invitat!

Radu Iacob

Andrei și Alexa

Eliza Cochină

Oana și Gabriela

Cristi Nedelcu încercând să se lase de fumat. Vă recomand alte metode...

