trebuie să recunoaștem că de-aici ne-a venit ideea cu răvașele pentru b-cafe

dacă duminică mi-am băut cafeaua cu George Stanca și alți oameni frumoși în Switch, sâmbătă am fost la petrecere de dslriști.  dslriștii, pentru a folosi acest barbarism, sunt posesorii de dslr. care dslr-uri înseamnă Digital Single Lens Reflex, despre care puteți să citiți mai multe lucruri aici, pentru început, și pe site-uri specializate ulterior, dacă vreți să știți și mai multe.

ei bine, iYli s-a gândit că unii vor să știe mai multe despre dslr și pot foarte bine învăța de la alții, în loc să navigheze pe internet cu monitorul rece și impersonal în față. așa că ne-am învârtit prin La Gara’n Pub cu nikoanele și canoanele agăate de gât și i-am umplut lui Chinezu, de la care aflasem despre eveniment, ochii de blitzuri.

iYli

iYli

din nefericire nu am stat prea mult și nu am apucat să socializez cu toată lumea (timid, cum sunt eu… de!), dar am întâlnit-o pe Roxana Farca, cu a ei lume mare. pe care puteți să vă duceți să o auziți povestită la Green Tea, sub umbrela unui vechi prieten- Okian.

cu obiectivul de 50mm

în plus, m-am jucat cu un macro, un dispozitiv care îți permite să fotografiezi detalii frumoase ca gândăceii și florile. dar mai bine să vorbească fotografiile.

cu prelungirea macro montată

calendare cu blogări, în scop umanitar

lumea s-a distrat... ca-n tren!

