Adina Bereș

din nou voi lăsa fotografiile să vorbească. Adina Bereș ne-a spus câte ceva despre tipuri de personalitate și ne-a interpretat desenele pe care obișnuiam să le facem cel mai des în copilărie. eu am scăpat de data asta, pentru că am făcut exercițiul la interviu, acum aproape un an…

Cristi și Eliza

m-am mirat cât le-a luat participanților la ”experiment” să deseneze. foarte puțin! păi eu am stat o oră să-mi desăvârșesc opera. ei în 15 minute au fost gata. ori sunt mai talentați, ori nu sunt așa de maniaci în privința detaliilor ca mine…

Una la mână...

despre următoare întâlnire offline sunt destul de convins că voi scrie, în sfârșit, pe blogul B-Cafe. pe care în curând vi-l voi recomanda cu căldură, dimpreună cu noua versiune a site-ului!

Ștefania

Oana

Smiley Adina

a! desenele artiștilor Ștefania, Oana, Eliza și Cristi – în curând :D!

