vreau să vă avertizez că, în ciuda titlului, acesta este un concurs. serios.

adică un concurs serios.

după ce am câștigat primul concurs blogosferic din activitate, am prins ideea din zbor și pun la rândul meu un premiu la bătaie. premiul este o invitație pentru două persoane la spectacolul ”Stelele Moscovei pe gheață.

cine va câștiga: cel sau cea care va face cea mai interesantă recomandare pentru un interviu B-Cafe (vedeți mai bine aici, că tot în renovare avem cafeneaua). adică – spuneţi cui să mă duc să-i iau interviu, că e om plin de povești, de haz, de experiență de viață. DAR, atenție – bine ar fi să-mi indicați și cum să ajung la respectivul, în caz că nu e vecin cu mine.

aștept sugestii până mâine la ora 16.00, când voi anunța câștigătorul. spectacolul are loc tot mâine (duminică, 31 Ianuarie), la ora 19.30, la patinoarul Mihai Flamaropol din Capitală (nu m-am putut abține 😉 ).

atenție: Moscova nu crede în lacrimi!

