dacă nu aș fi ținut să păstrez ținuta intelectuală a minunatului meu blog, titlul de mai sus începea altfel, ceva cu ”… în Cosmote”. am abonament la Cosmote. e avantajos. vorbesc și dau mesaje gratis în Cosmote, am 200 de minute naționale etc.

Cosmote nu e un serviciu excelent, are mici bube. dar își face treaba, în mare. e frustrant că, dacă mă sună cineva din Cosmote și îi închid să sun eu înapoi, durează câteva zeci de secunde să-l pot suna la rândul meu. acoperirea Cosmote nu e sublimă, dar e decentă.

singurul dezavantaj major pe care îl resimțeam era că făcusem abonamentul Cosmote pe persoană fizică. îmi doream foarte mult să-l trec pe firmă. ceea ce am și făcut. bine, cu destulă bătaie de cap – drumul până la Romană, la magazinul Cosmote central sau ceva de genul ăsta, cu actele firmei etc. am înțeles. am rezolvat – am trecut abonamentul Cosmote pe firmă.

și vine prima factură pe firmă. o sumă ceva mai mare decât plăteam de obicei. nu exagerată, dar îndeajuns încât să mă facă să mă întreb: de unde mă? și mă uit: abonamentul era facturat de două ori. păi, de ce mă Cosmote? întreb eu și pun mâna pe telefon, să sun la relații cu clienții.

domnișoara de-acolo îmi explică politicos: da, ne pare rău, v-am facturat abonamentul de două ori. la încheierea contractului, se reține o garanție – adică un abonament în avans. ce s-a întâmplat a fost că dvs. ați plătit ultima factură pe persoană fizică și ați ajuns la zi, dar în prima factură pe firmă s-a introdus și abonamentul în avans pe care l-ați fi plătit dacă rămâneați pe personă fizică.

păi și cum facem? puteți să deduceți banii din următoare factură? nu, zice Cosmote, vă duceți dvs. la orice magazin Cosmote și faceți o cerere să vi se returneze banii facturați în plus, pe persoană fizică. iar factura emisă trebuie să o plătiți integral.

stai să mă lămuresc: Cosmote mi-a luat niște bani în plus AIUREA, trebuie să mă plimb prin oraș ca să fac o cerere să-i primesc înapoi, după care cu banii respectivi (și cu ceva de la mine) îmi plătesc factura umflată? DA, zice Cosmote. banii îi primesc pe loc. DA, zice Cosmote.

aiurea, din nou. mă duc, fac cererea. o vom analiza și vă vom răspunde în termen de 30 de zile. CÂT? fac eu către noul reprezentant Cosmote, stânjenit. adică voi îmi opriți pentru o lună niște bani care sunt ai mei și vă gândiți dacă să mi-i dați înapoi sau nu? știu, așa e, zice Cosmote, dar asta e procedura.

AHA! ZIC EU – ȘI DACĂ EU NU MĂ PRINDEAM CĂ MI-AȚI FACTURAT UN ABONAMENT ÎN PLUS ȘI NU VENEAM SĂ-MI CER BANII ÎNAPOI, CARE ERA PROCEDURA? MĂ SUNA CINEVA ÎN TERMEN DE 30 DE ZILE SĂ-ȘI CEARĂ SCUZE CĂ MI-A LUAT COSMOTE PREA MULȚI BANI?

Cosmote cel mic zâmbește… în stilul: ”da pe naiba!”

achit factura umflată, COSMOTE se folosește o lună de zile de niște bani împrumutați de mine fără voia mea. iar Cosmote cel mic dă din umeri: astea sunt procedurile, știu că n-are nici o logică…

păi are – logica țepei!

LATER EDIT

m-au sunat cei de la Cosmote să-mi spună că s-a aprobat cererea. și ce m-au întrebat ei – doresc să-mi scadă banii din următoarea factură sau să mă duc să-i iau în mână. păi, să mi-i scadă. nu asta încercam să obțin de la bun început, când i-am sunat să-i întreb ce e cu suma prea mare? fi-v-ar procedurile să vă fie…

