imediat ce am terminat cu re-lansarea B-Cafe, am fugit la Vâlcea și ne-am culcat :D.

drept pentru care nu am apucat să le mulțumim celor prezenți și mai ales maestrului BZ, care pe la 6 dimineața a reușit să facă site-ul să arate rezonabil.

așa că acum scriu repede din podul cu fân al bunicii, căci numai aici are olecuță de semnal modemul orange de la același mare om (singurul programec care e și el om…). și ce scriu? că le mulțumesc celor care au venit, celor care intră pe noul B-Cafe, celor care au muncit la el alături de mine și celor care îl vor primi cu căldură.

mulțumesc pentru feed-back-ul (foarte folositor) de la Open Coffee. îi mulțumesc lui Viorel Spânu. vă mulțumesc tuturor (ca să nu mă mai lungesc ca o vedetă cu statueta în mână, mai ales că nici nu am câștigat vreuna).

gata, mi-au înghețat degetele. i’ll be gone till… monday. week-end plăcut!

