să presupunem că ne sună Irinel Columbeanu să ne roage să-i facem un site. sau să lucrăm la brandul personal: IRINEL. Irinel nu este un nume foarte masculin, trebuie să recunoști. ”irene”, în elină, înseamnă ”pace”. pacea este un concept mai degrabă feminin (mă pun bine cu doamnele), de unde și sonoritatea mai dulce a numelui, poate.

avem această provocare: construiește brandul IRINEL și poziționează-l ca pe un tip performant, decis, consecvent, coerent, sobru, metalic, dur, dinamic, rapid + toate trăsăturile tipice pe care lumea mondenă le atribuie unui businessman în plin avânt. fă research. asociază vizual IRINEL cu lucruri masculine și puternice. găsește o metodă să maschezi sonoritatea moale, catifelată. dă-i războinicului afacerist o față mai prietenoasă, ca să-i poți justifica numele. bagă din top.

ei, și după toate astea, cum să te duci la o prezentare la domnul Columbeanu, cu slide-urile meseriașe pregătite, cu o propunere de layout pentru un blog meseriaș, cum să te uiți în ochii lui și să-i explici calitățile logo-ului, fontului, sinergia culorilor, dinamismul liniilor și câte și mai câte – ei! cum să te uiți în ochii lui, să-i strângi mâna și să nu te bufnească râsul, când pe tine (tu care faci prezentarea), în copilărie, te dădea bunica la fund, când te iritai, că erai copchil sensibil și gingaș, cu cremă Irinel, făcută de Nivea la Brașov?

cum? 😀

Anunțuri