deci.

e 1 Martie. adică a venit primăvara (ăia cu primăvara astronomică să ne mai scutească, noi ne luăm după mărțișor). venirea primăverii, după mine, nu e o chestie siropoasă și glamorous, de piți. că dacă ar fi așa, noi toți masculii feroce ar trebui să ne dorim numai nămeți cât casa și vânt rece și crivăț și viscol și frig.

pentru această zi minunată de început de primăvară am două recomandări. ambele sunt practice și vă vor face să vă simțiți bine.

nr. 1: curățați-vă tastatura calculatorului. eu mi-am scos azi toate tastele și am măturat bine sub ele. era groaznic de mizerabil pe-acolo. de doi ani de zile nemăturat… încercați fie și numai să scuturați bine tastatura ținându-o cu capul în jos. veți fi surprinși de cât poate să cadă din ea.

nr 2., mai ceva ca nr. 1: dăruiți un mărțișor unei persoane care nu se așteaptă să primească un mărțișor de la voi. reacția va răsplăti gestul cu vârf și îndesat.

păi, s-aveți o primăvară frumoasă >:D<

