deci, astăzi am împlinit un an de când scriu pe writeman.wordpress.com. uraaaa!

am ținut să vă spun pentru că mi-a plăcut anul ăsta. e un an care s-a împlinit.

pluginul de la wordpress care îmi urmărește traficul (mai puțin sau mai puțin îl urmărește, mai mult sau mai inexistent – traficul) zice că paginile blogului au fost vizualizate de 33.182 de ori de-a lungul acestui an. uite cum ar arăta vizualizările astea împărțite pe luni.

am scris 340 de articole, le-am băgat în 16 categorii, le-am pus 1.319 taguri. am 1 o persoană care primește înștiințări pe email când mai scriu câte ceva. dacă m-a băgat cineva în reader nu știu :). sunt 377 de comentarii postate (inclusiv ale mele).

ce e mai important e că, de când cu blogul și cu b-cafe, am întâlnit mulți oameni și am devenit mult mai sociabil. îmi venea mult mai greu, cu un an în urmă, să pun mâna pe telefon și să sun, să scriu un email în care să cer ceva, să stabilesc întâlniri etc. și să vedeți voi dacă anul ăsta nu reușesc să-l conving pe ursul de Petreanu să-mi dea un interviu. 🙂

deci nu dau doi bani pe perorațiile sociologilor și psihologilor de duminică care bat din gură pe la TV că internetul însingurează și, defapt, desocializează. însingurează și desocializează în măsura în care o face și televizorul. e o chestiune de alegere.

deci, la mulți ani bă blogule! și vă mulțumesc celor care aruncați din când în când câte un ochi pe-aici.

