v-am povestit ce-am pătimit cu trecerea abonamentului Cosmote de pe persoană fizică pe firmă. cum mi-au facturat un abonament în plus, adică mi-au facturat și abonament în avans pe persoană fizică și pe persoană juridică.

v-am povestit că, după lupte seculare la telefon și în persoană, la sediul lor din Romană, am reușit să fac dreptate și să-mi restituie banii. adică așa mi-au promis, că mi-i scad din următoarea factură. și vine următoarea factură (mai precis nu vine! dar Cosmote mă tot somează să plătesc, iar eu până nu văd desfășurător nici nu mă gândesc, pentru că știu de-acum că Cosmote cam trage la cântar…) și cum nu plătesc, îmi taie telefonul.

sun. și zic: donșoară scumpă, mi-ați tăiat telefonul, dar eu n-am primit factura prin poștă și, din nou, suma este foarte mare. era vorba să-mi scădeți un abonament pe care mi l-ați facturat aiurea luna trecută. ”nu se poate să vi-l fi facturat aiurea”, zice duduia relaționară cu clienții. și începe să-mi explice procedura cretină pe care deja o învățasem pe pielea mea luna trecută.

zic: stați, piua. astea sunt lucruri pe care deja le-am bifat, pe mine mă interesează banii înapoi. am făcut o cerere, s-a analizat, mi s-a spus că se deduc banii din următoarea factură. ”nu există nici o cerere” zice donșoara, imprudentă. eu sar în aer, vociferez, gesticulez (într-un limbaj decent, că eram cu mama în mașină și eu sunt bine cresct, oricum).

”nu am ce să vă fac” zice, ”trebuie să plătiți”. zic: dacă e vorba pe-așa, mai bine reziliez contractul. duduia zice că bine, să-l reziliez, treaba mea. și se mai uită ea pe niște monitoare de-ale lor pe-acolo (că mă ținea câte 5 minute să aștept la telefon până verifica ceva) și mai zice, sfioasă:

”aaa, dvs. ați făcut cererea de restituire a banilor ca persoană fizică!” BUNĂ DIMINEAȚA! fac eu exasperat. ”da, așa da, o astfel de cerere există, dar nu știu de ce nu s-a dedus abonamentul.” păi, nu prea știi tu multe, îmi zic în sinea mea.

în fine, l-au scăzut, am plătit. dar tot am rămas cu senzația că am plătit un abonament în plus. adică am impresia că l-au mai pus o dată, și luna asta, pe ăla de persoană fizică. deja nu mai pot să urmăresc tot circul. și uite-așa duc o viață tristă, sub impresia că îmi prestează servicii o companie hoață.

Cosmote.

