deci.

nu sunt eu cel mai ocupat om de pe planetă sau din curtea școlii. sau de-aici din birou. dar câteva chestii tot am de făcut. și nu sunt nici vreun mic Napoleon, ca să fac 3 chestii deodată la modul performant. sunt și eu mic, un om mic.

așa încât am hotărât, cu gândul la niște perspective apropiate, cu gândul la viitorul luminos. viitor în care B-Cafe va avea un blog drăguț și des actualizat. și mai multe interviuri, și mai regulat adăugate. și mult soare, fără zăpadă, va avea B-Cafe.

ei, pentru acest viitor am hotărât așa: să comasez writeman și blogul B-Cafe într-una. asta înseamnă că articolele publicate pe blogul B-Cafe vor apărea și aici. mai precis, writeman va găzdui B-Cafe și doar mai rar va mai scăpa câte un articol care să nu aibă legătură cu B-Cafe-ul.

iar articolele de pe blogul B-Cafe vor fi așa: despre ce oameni am mai întâlnit; despre cui urmează să-i mai luăm interviu și să ne spună povestea lui / ei; despre ce povești frumoase am mai auzit despre oameni din lumea asta, sau am văzut sau am cunoscut cu ochii și urechile noastre; despre oameni și ce fac ei – cam asta.

iar pe blogul B-Cafe va mai fi așa: oricine are chef să publice acolo o poveste, va fi binevenit să ne-o trimită; după o atentă examinare literaro-stilistică-ortografico-ortoepică a comitetului redacțional, va fi și publicată.

și. până una alta, nefiind blogul B-Cafe gata ”din punct de vedere programare”, cum zic politicienii noștri la TeVe, linkul către blog duce fix aici, către writeman. dar fi-va blog B-Cafe de sine stătător, cu layout și tot ce trebe. ca să fie bine.

așa am avut de zis. deci, am zis.

