în sfârșit, am terminat de montat interviurile cu Ada Condeescu și George Piștereanu și le-am publicat pe B-Cafe. mâine public și filmele de la interviul cu Florin Șerban. mă bucur că am reușit să fiu gata înaintea premierei Eu când vreau să fluier, fluier de pe 26 Martie (pe 25 am înțeles că are loc proiecția pentru presă).

sunt foarte mulțumit de mine că am luat aceste interviuri. am cunoscut trei oameni frumoși și dedicați muncii lor. dar cel mai mult mi-a plăcut că a fost foarte ușor să-i abordez pe cei de la Strada Film și să obțin interviurile.

l-am luat de-o parte pe George la conferința de presă și l-am întrebat dacă ar fi de acord să-i acorde interviu unui blogger – nu vreunei mari publicații, nu vreunui mare site. a zis că sigur, de ce nu, doar să vorbesc cu Miruna, că ea le face programul și e foarte de trabă și sigur o să ne înțelegem. așa că am vorbit cu Miruna, care este într-adevăr foarte de treabă și mi-a oferit și un bonus – fără ca eu să-l cer măcar – un interviu cu regizorul filmului, Florin Șerban.

așa că am filmat, la Strada Film, unde oamenii sunt foarte amabili și îți oferă cafea la discreție. bineînțeles că mi-am uitat ceva pe-acolo, ca să am de ce mă întoarce. de data asta a fost încărcătorul camerei de filmat, pe care Miruna l-a pus bine și care am înțeles că mă așteaptă încă.

George și Ada au fost foarte drăguți și au avut răbdare să-mi satisfacă curiozitatea intervievistică. s-au entuzismat mai ales când au vorbit de Berlin, de primirea pe care i-a făcut-o publicul filmului și de aprecierile pe care le-au auzit chiar din gurița lui Renee Zellweger, căreia i-a plăcut foarte tare cum au fluierat ei.

Stay tuned pentru Florin Șerban 😉

